Vegofest - vår nya vegetariska festkokbok!

Jisses, jag älskar verkligen mitt jobb. Det är så roligt att få möjligheten att skriva och styla kokböcker och matartiklar för tidningar och magasin! Förutom Kalasgott och Buffé - pajer, plock och en smak av Medelhavet så är jag nu inne på min tredje kokbok Vegofest tillsammans med min författarkollega Stina Patetsos. Och vi har lyckan att få jobba med Katarina Di Leva som är en sådan oerhört talangfull och konstnärlig fotograf. Den här kokboken kommer att bli så vacker! Inte nog med att recepten är vansinnigt goda, utan jag kommer dessutom att kunna ha den som en Coffee Table-bok. Det ser jag fram emot! 
 
Vårt bokförlag Semic har nu släppt sin katalog för våren 2016, så här kommer en smygtitt på Vegofest. Vad tycker ni? 
 
kokbok - vegetariskt - vego - vegofest
knaperbloggen

vilket fantastiskt jobb det verkar vara!