I bubblan

Jag befinner mig just nu i en arbetsbubbla. Vi är i slutskedet med plåtningarna och skrivandet av vår nya kokbok och samtidigt har jag frilansjobb som jag skall till Göteborg och göra imorgon fram tills tordag. Jag lever och andas styling- författare- och upplagningslivet just nu. Jag drömde till och med om rustik, fotosnygg keramik i natt. Ja, ni hajar. Min hjärna funkar mer som en artistisk katalog än en normal människas för tillfället. Och jag älskar det.
 
Så håll till godo gällande recept, det kommer. Men först kommer två krogrecensioner inom kort. Jag älskar att utvärdera mina äta-uteupplevelser, det ger också mig koll på vad jag egentligen tyckte om ställena rent objektivt. Så kika in snart för att ta del av dessa. På återseende.
/Hon som drömmer om keramik 
 
Nu finns juljobbet för ELLE mat & vin som jag och Katja Ragnstam gjorde förra sommaren i butik!
 
Förra veckan plåtade vi brödkapitlet till vår kommande kokbok Vegofest!
elle - elle mat och vin - frilans - kokbok - vegofest